Reklamná činnosť
Produktové PR
Produktové PR kampane ( uvedenie produktu na trh), poradenstvo a stratégia, oslovenie cieľových skupín, príprava a realizácia komunikačných PR aktivít
Brand PR (posilnenie pozície značky) – vyhľadávanie sponzorských príležitostí, návrh sponzorskej stratégie spojené s využitím sponzorských aktivít
Reklamné kampane a komunikačné stratégie
- Analýza konkurenčného prostredia
- Odporúčanie vhodných postupov ako i marketingových a komunikačných nástrojov
- Copy writing
- Textové spracovanie
Media relations
Analýza a monitoring médií, príprava, spracovanie a distribúcia tačových správ a tlačových materiálov
Event Management
Organizácia firemných, spoločenských a kultúrnych podujatí, eventov, seminárov, školení a konferencií ( stanovenie cieľov, kreatívne riešenie obsahu, kompletná produkcia)
Reklama a jej formy
- Indoorová a outdoorová reklama (Bilboardy, megaboardy,bigboardy, city lighty, reklamné tabule)
- Printové médiá – štandardné formáty
- Elektoronické médiá – TV, video reklama, rozhlas, reklamné spoty, Internet